Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ



Νικόλαος Γεωργίου Σιδερής

     Για άλλη μια φορά οι καμπάνες του χωριού μας κτύπησαν θλιβερά. Στις 3/6/2015 έφυγε από κοντά μας ο αξιαγάπητος πατέρας, παππούς, αδελφός και καλός συγχωριανός. Γεννήθηκε στην Κόρωνο στις 4/5/1926 όπου μεγάλωσε, παντρεύτηκε την Κατίνα του Τζουανατώνη και απέκτησαν τέσσερα παιδιά.
    Ήταν άτυχος, όπως έλεγε γιατί έχασε τη γυναίκα του  πολύ νωρίς . Αξιοπρεπής, φιλότιμος και αγωνιστής. Θαυμάσιος βοσκός που με τη βοσκιά του ανέθρεψε την οικογένεια του.

    Ας είναι ελαφρύ το χώμα της Κορώνου που τον σκεπάζει. 
Θα σε θυμόμαστε πάντα!!!

Ήσουνα πάντα γελαστός
πάντα με καλοσύνη
τώρα σε τούτο το ντουνιά 
μόνο αυτό θα μείνει.

Έκανα τις προσπάθειες
ζωή για να σου δώσω
και όλο μου 'λεγες ...
εγώ πως θα στις ξεπληρώσω.

Τσιγάρο αφιλότιμη
θέλω για να καπνίσω
να φύγουνε οι πόνοι μου
μετά να ξεψυχίσω.

Όλα του χάρου ήτανε
και πόνεσε η καρδιά μας
κι απ' το πρωί μέχρι βραδύς
τρέχουν τα δάκρυα μας.

Όλοι οι φίλοι και γνωστοί 
πεθάναν καλοκαίρι
και συ κοντά τους έφυγες
ημέρα μεσημέρι.

Μαρίνα το τουφέκι μου 
θέλω για να μου φέρεις
γιατί ο χάρος στη γωνιά 
μου έστησε καρτέρι.

Με τη βοσκιά ανέθρεψες
την οικογένεια σου
και την αξιοπρέπεια
που 'μαθες τα παιδιά σου.

Εκεί ψηλά όταν θα πας
και είσαι μακριά μας
να δώσεις χαιρετίσματα 
πολλά στην πεθερά μας.

Δεν ξέρω τι να πρωτοπώ
και τι να πρωτογράψω
που ήσουν ο καλύτερος
βοσκός μέσα στη Νάξο.

Μαρίνα το καλό παιδί
θέλω να μου προσέχεις
κι ότι πολυτιμότερο 
να ξέρεις να θα το έχεις.

Μια τελευταία παραγγελιά
θέλω για να σ' αφήσω
Κόρωνο στο κρεβάτι μου
θέλω να ξεψυχίσω.

Στην Κόρωνο το πρότυπο
ήτανε τα παιδιά σου
και τώρα πήγες μακριά 
και τα 'χασε η ματιά σου.

Στου Μανωλιού Περίβολο
δε θα ξαναπατήσεις
που ήταν νοσταλγία σου
όταν ξαναγυρίσεις.

Τον τόπο σου αγάπαγες
κι ήθελες να γυρίσεις
το Μάνο και το Γιάννη σας
να ξανασυναντήσεις.

Μου φαίνεται απίστευτο
ακόμα δεν χωνεύω
που η καρέκλα αδειανή
είναι και σε γυρεύω.

Ο χάρος όμως ήξερε
και έστηνε καρτέρι
και σ' έπηρε εκεί ψηλά
Τετάρτη μεσημέρι.

Στην Κόρωνο να 'ναι ελαφρύ
το χώμα που σκεπάζει
ν' αναπαυτεί η ψυχούλα σου
εκεί να αγαλιάσει.


Η νύφη σου
Μαρίνα Μαστρογιαννοπούλου



Το Δ.Σ. του Συλλόγου
εκφράζει
Ειλικρινή συλλυπητήρια 
στην οικογένεια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.